FAQ - Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor ons? Op deze pagina kan je al een antwoord vinden op de vragen die we het vaakst krijgen. Vind je het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje (contact@cantata.be) of bel ons even op het nummer 03 353 65 60 en we helpen je met veel plezier verder.

 

1. Wat zijn de verzendkosten voor jullie webshop?

Bestellingen met leveradres in België kosten standaard €4,95 en voor in Nederland is dit €5,95. 

Verzendingen worden in België gratis opgestuurd boven €30, voor verzendingen naar Nederland is dit vanaf €45.

 

2. Wat zijn de levertermijnen voor jullie webshop?

Bestellingen die op een weekdag voor 12u 's middags geplaatst worden, zullen die dag zelf nog vertrekken. Bestellingen die hierna nog bij ons binnenkomen, worden de daarop volgende weekdag opgestuurd.

Moest je pakket om een of andere reden toch vertraging oplopen bij ons, nemen wij contact met je op.

 

3. Worden de aankopen van de webshop ook toegevoegd aan mijn klantenkaart in jullie fysieke winkel?

Ja, de online aankopen worden ook aan de klantenkaarten toegevoegd. Dit gebeurt handmatig dus kan soms even duren, maar geen paniek: ze komen er zeker bij 😉 .

 

4. Stellen jullie zelf theemengelingen samen?

Nee, dit doen wij niet zelf, hiervoor werken we samen met partner Florapharm. Had je toch graag een specifieke mengeling gehad die je in ons assortiment niet terugvindt? Neem dan gerust contact met ons op via mail (contact@cantata.be) of telefonisch (03 353 65 60) en dan bekijken wij in hoeverre we je hiermee verder kunnen helpen.