VERZENDING & LEVERING

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je via onze webshop een bestelling plaatst, proberen we deze de volgende werkdag uit onze winkel te Wijnegem te laten vertrekken. Je pakketje ontvang je dan maximaal 3 werkdagen nadien via bpost.
Aarzel niet om met ons contact op te nemen in de winkel want wij hebben jouw pakket gemaakt en verstuurd.

 

Wat kost de verzending?

Bestellingen met leveradres in België kosten standaard 4,95 euro en voor Nederland is dit 5,95 euro. 

Tijdelijk vallen de verzendkosten bij bestellingen boven de 30 euro weg in België, in Nederland valt deze weg vanaf 45 euro.

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Alles wordt met de pakketservice van bpost verstuurd.
Kies je de optie "Levering in een Bpost Pickup Point"? Dan wordt jouw dichtstbijzijnde pickup point automatisch geselecteerd. Dit adres kan gewijzigd worden via de bpost e-mail volgend op jouw bestelling. Benieuwd naar pickup points in jouw buurt: Zoek bpost in uw buurt.


Kies je de optie "Levering aan huis of een zakelijk adres"? Dan wordt je levering automatisch geregistreerd bij het afronden van je bestelling. Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen. 

Bestelling controleren 

Controleer altijd goed je winkelmandje voordat je je bestelling afrondt. Nadat je al je gegevens hebt ingevuld kan je de verzendwijze kiezen.
Kies je de optie "Levering in een Bpost Pickup Point"? Dan wordt jouw dichtstbijzijnde pickup point automatisch geselecteerd. Dit adres kan gewijzigd worden via de bpost e-mail volgend op jouw bestelling. Benieuwd naar pickup points in jouw omgeving: Zoek bpost in uw buurt.
Kies je de optie "Levering aan huis of een zakelijk adres"? Dan wordt je levering automatisch geregistreerd bij het afronden van je bestelling.

 

Betalen en afronden

Via onze webshop is het mogelijk om met Bancontact, MisterCash, Visa, Mastercard, iDeal of Maestro te betalen. Na het kiezen van eerst je verzendwijze en daarna je betalingswijze klik je op "bestelling voltooien" en hierna start het betalingsproces. 

 

Ik heb geen internetbankieren. Kan ik dan wel bestellen?

Ja, betalen kan ook via overschrijving. Kies bij betalingswijze voor "Bank transfer (IBAN)." Pas nadat we je betaling hebben ontvangen via overschrijving, verzenden we je bestelling.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen in de winkel voor meer informatie.

 

Ik woon niet in België. Kan ik dan wel bestellen?

Naast België leveren we ook in Nederland. Gratis levering in een Bpost Pickup Point in Nederland kan vanaf €40. Jouw dichtstbijzijnde pickup point wordt automatisch geselecteerd. Dit adres kan eenvoudig gewijzigd worden via de bpost e-mail volgend op jouw bestelling. Benieuwd naar pickup points in jouw omgeving: Zoek bpost in uw buurt.
Gratis levering aan huis of een zakelijk adres in Nederland kan vanaf €45. Neem contact op met onze winkel (+32 (0)3 353 65 60) bij vragen of voor informatie rond levering in andere landen.

 

Kan ik de producten ook ergens anders kopen?

Ja, al onze producten zijn te koop in onze flagship store te Wijnegem Shop Eat Enjoy (Turnhoutsebaan 5, 2110 Wijnegem, België - Shop 302, ingang dakparking 3, naast 't Binnenhof) & in onze tweede winkel te Waasland Shopping (Kapelstraat 100, 3100 Sint-Niklaas, België - Shop 64).

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer je pakketje onze winkel verlaat, ontvang je per e-mail het traceringsnummer van jouw bestelling. Controleer ook de map met ongewenste e-mail. Met de code kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling wordt aangeboden door bpost. Doorgaans wordt een pakket 2 of 3 werkdagen nadien afgeleverd. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen bij een Bpost Pickup Point?

Je ontvangt per e-mail een traceringsnummer. Met deze code kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Daarnaast ontvang je van bpost een e-mail op het moment dat jouw bestelling afgehaald kan worden bij een bpost pickup point. 

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Als je je bestelling niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze winkel.

 

Mijn bestelling klopt niet

Als je bestelling niet klopt, neem dan neem dan contact op met onze winkel.

 

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen? 

We werken met een geautomatiseerd systeem, dus het is niet mogelijk een bestelling aan te passen of te annuleren. Controleer je bestelling goed voordat je afrondt.